sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Vihdoinkin!

No onhan tätä jo vuoden päivät mietitty ja nyt sitten päätin tähän ryhtyä. Jos sitä sitten noita omia tekeleitä tulis tallennettua, hiukka paremmin, niin ois ehkä helpompi myöhemmin tarkastella mitä on milloinkin tehnyt ja millä ohjeilla... Lähinnä tää toimii siis mun  portfoliona, mutta jos joku eksyy tätä joskus lukemaan, niin kiva juttu :) 
Mä vaan mietin onko mulla aikaa, mutta ehkä sitä sitten löytyy. Tulee sitä kuitenkin blogeja itse kahlattua läpi liikaakin, etenkin viikonloppuisin. Ja toinen juttu; osaako tätä tällainen tekniikan ihmelapsi käyttää?! Kuitenkin niinkin loistava oon esim. printtauksen suhteen, et tuskin koskaan saan ekalla oikein (joo älkää kysykö miten mä töissä pärjään, kuitenki kun töissä oon niin tulee muutama printti tulostettua/työvuoro). Vikahan tietty on printterissä ja tietokoneessa, ei käyttäjässä.

Ei kommentteja: